Smycze reklamowe w reklamie operatora telefonii komórkowej

Rafal,

  Kategoria: Gadżety reklamowe

Smycze reklamowe

Smycze reklamowe

Współcześnie operatorzy telefonii komórkowej mierzą się z bardzo silną konkurencją. Czterech głównych operatorów w Polsce: Play, Plus, Orange oraz T-Mobile reklamują się w związku z tym bardzo intensywnie. Można spotkać się z ich reklamami niemalże wszędzie. Są one emitowane w telewizji, ich odpowiedniki można spotkać w internecie, dołączone do wielu stron internetowych, ponadto też reklamy operatorów są obecne w przestrzeni miejskiej (plakaty, bilbordy), itp. Jest jednak jeszcze jedna taktyka, którą operatorzy telefonii komórkowej chętnie stosują. Jest to mianowicie dystrybuowanie gadżetów reklamowych. W przypadku operatorów, o których mowa, szczególną popularnością cieszą się te gadżety, które pasują do telefonów komórkowych pod względem charakteru, a także te, które są lubiane przez docelową grupę klientów – a więc w większości ludzi młodych lub ewentualnie właścicieli firm.

Przykładem takich gadżetów mogą być smycze reklamowe. Są to gadżety o rosnącej popularności, ponieważ odznaczają się podwójnym zastosowaniem: mogą służyć do ozdoby, a także do noszenia telefonu komórkowego przy sobie. Ta druga opcja jest bardzo często wykorzystywana przez operatorów telefonii komórkowej w ich reklamie i w innych działaniach, które mają na celu budowanie relacji z klientami.

Poza kwestią dystrybucji liczy się też to, że smycze reklamowe można bardzo dowolnie przygotować. Chodzi tu o nadruki, które smycze te noszą. Na nadrukach umieszcza się oczywiście logo oraz nazwę danego operatora, ale także hasła i slogany reklamowe. Hasła te są tożsame z hasłami prezentowanymi w reklamach telewizyjnych, internetowych, prasowych, itp. Często hasła te są humorystyczne, bo taki wydźwięk jest reklam operatorów telefonii komórkowej.

Wracając do kwestii dystrybucji, smycze reklamowe są albo rozdawane klientom, którzy kupili usługę od danego operatora, albo też po prostu wręczane przypadkowo napotkanym przechodniom w różnych punktach miast. Chodzi tu o akcje podejmowane w miejscach ruchliwych, gdzie ludzi zwykle jest dużo.  Można tu wymienić choćby centra miast czy centra handlowe.

Komentowanie zablokowane.