Koszulki reklamowe w branży sportowej

Rafal,

  Kategoria: Gadżety reklamowe

koszulki reklamowe

koszulki reklamowe

Sport jest bardzo częstym i wdzięcznym sposobem na reklamowanie bardzo zróżnicowanych produktów i usług. Sponsorzy, którzy decydują się na finansowe wsparcie konkretnej drużyny sportowej mogą liczyć na ogromną lojalność jej wielbicieli. Podobne funkcje spełniają plakaty i bilboardy umieszczane na stadionach sportowych, których przekaz dociera do ogromnej liczby kibiców. Kolejną drogą dotarcia do szerokiego grona potencjalnych klientów za pośrednictwem sportu, jest stosowanie odpowiednich gadżetów reklamowych.

Zawody sportowe

Bardzo skutecznym sposobem dotarcia do licznego grona odbiorców świadczonych usług jest sponsorowanie zawodów sportowych. Już samo wymienienie przedsiębiorcy zapisującego się w historii zawodów jako ich sponsora, buduje jego pozytywny wizerunek w oczach społeczeństwa. Kolejnym sposobem na uzyskanie tego samego efektu, jest kolportaż gadżetów reklamowych zarówno wśród zawodników biorących udział z zawodach, jak i wśród kibiców.

Koszulki reklamowe dla piłkarzy

Jedną z najbardziej popularnych metod stosowanych przez specjalistów branży marketingowej dużych korporacji, jest sponsorowanie drużyn piłki nożnej. Najczęściej wiąże się to najczęściej z ubraniem piłkarzy w koszulki reklamowe z nadrukiem głównego sponsora. W ten sposób przedsiębiorca dociera nie tylko do świadomości samych zawodników, ale przede wszystkim do ich wiernych kibiców, którzy solidaryzując się ze swoją ulubioną drużyną, stają się również wiernymi klientami danego sponsora. Przykładem takiej kampanii jest popularna reklama określonego gatunku piwa za pośrednictwem jednej ze znanych polskich drużyn piłkarskich. Zmiana sponsora skutkowała szybką zmiana gustów kibiców w zakresie spożywanego trunku.

Maratony, półmaratony i inne sponsorowane biegi

Koszulki reklamowe wykorzystane są również nader często podczas organizowanych zawodów biegowych o szerokim zasięgu. Podobnie, jak ma to miejsce w innych zawodach sportowych, również biegacze biorący udział w maratonach i półmaratonach otrzymują okolicznościowe koszulki funkcyjne, które posiadają nadruk nazwy i logo głównego sponsora. W przypadku, gdy liczba zawodników danego biegu wynosi kilka tysięcy, przekaz reklamowy dociera nie tylko do osób biorących udział w zawodach, ale również do ich bliskich i licznie przybyłych kibiców.

Komentowanie zablokowane.