Breloki reklamowe a inne akcesoria promocyjne

Rafal,

  Kategoria: Gadżety reklamowe

Breloki reklamowe

Breloki reklamowe

Biorąc udział w różnorodnych festynach, akcjach promocyjnych, czy innych imprezach masowych możemy zgromadzić wiele gadżetów, przez które różne firmy chcą do nas dotrzeć i zaoferować nam swoje usługi. Przez to, że konkurencja stale rośnie firmy wciąż konkurują, jaki prezent przyciągnie klienta bardziej i jak trafić w jego potrzeby również te dotyczące reklamy. Breloki reklamowe cieszą się od lat dużą popularnością oraz skutecznością. Jest to bardzo uniwersalne narzędzie służące reklamie z którego może skorzystać praktycznie każda firma.

Jest to swoista wizytówka na którą patrzymy kilka razy dziennie korzystając z kluczy do których zwykle przyczepiamy taki brelok. Ma on jednak coraz większą konkurencje. Przechadzając się między różnymi stoiskami możemy skompletować całkiem sporo upominków począwszy od ulotek, przez torby na zakupy i jakże lubiane przez najmłodszych balony, aż do słodyczy, czy koszulek. Jednak większość z nich służy nam tylko przez chwilę lub po kilkakrotnym wykorzystaniu nadaje się na śmietnik. Na przykład kto z nas zjadając słodycz reklamowy zostawi sobie na pamiątkę papierek? Raczej nikt tak nie czyni więc owszem ten sposób reklamy przyciągnie nas przez słabość do łakoci, ale już po chwili zapomnimy od jakiej firmy był dany przysmak.

Dlatego też najlepiej stawiać na gadżety, które ciągle wykorzystujemy i patrzymy na nie każdego dnia. Breloki reklamowe, koszulki, parasole, czy torby są właśnie takimi przedmiotami, dzięki którym nie zapomnimy o określonej firmie, a dodatkowo nieświadomie sami fundujemy jej reklamę pokazując się z tymi przedmiotami.

Breloki reklamowe nie są oczywiście, aż tak eksponowane jak pozostałe wymienione, ale kiedy mają interesujący kształt, bądź wyposażone zostały w dodatkowe elementy, takie jak otwieracz do piwa, czy latarka to zapewne pochwalimy się nimi znajomym lub sami zwrócą na nie uwagę gdy będziemy z nich korzystać. Obecnie klientów najbardziej przyciąga pomysłowość i wielofunkcyjność urządzeń, dlatego odchodzi się od tradycyjnych metod promocji.

Komentowanie zablokowane.